torsdag 4 september 2008

Lägg ner drogerna nuuu, Amy Winehouse!

Jag kan inte sluta lyssna på henne. Jag kan inte sluta titta på henne. Och jag kan inte sluta hoppas att hon ska ta sig in på Rehab (Yes, yes, yes) för jag vill så gärna höra mera musik av henne. Och då kan hon ju inte gå och dö i förtid den unga, vackra människan, bara för att hon har en sån stark rockstjärnekvalitet. Och röst. Och utstrålning. Och personlighet. Och, och, och... kan visst fortsätta i all evinnerlighet.

Ja, jag sa ju att jag är kär!

5 kommentarer:

Realisten sa...

Vem är Amy Winehouse?

Tingeling sa...

Det kan du snabbt ta reda på genom att klicka på länken i detta inlägg eller i inlägget tre snäpp ner!

Anonym sa...

Ja, det är bra sorgligt :-(

Godiva sa...

Ja, usch, jag orkade inte titta på TV häromkvällen när hon uppträdde live från London. Fast jag har å andra sidan inte sett henne live förut, så det kanske är sån hon är?

Tingeling sa...

Det var när jag såg den där konserten på tv som jag verkligen fick upp ögonen för henne! Och även om hon böjde sig ner och drack vin emellanåt så såg hon ju inte drogpåverkad ut eller så under den konserten. Men nu verkar hon visst ha kommit in i ett riktigt vidrigt knarkmissbruk.