onsdag 10 september 2008

Allt det här är ju ändå kvar...


...än så länge.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag inte varit magsjuk hade jag varit spickelant på allt utom lakritsen.

Anonym sa...

Trodde det var en viss älva som skulle koja tidigt men här ser man minsann klart och tydligt att så var icke fallet.

Du e en dålig människa du tjoatson.

Anonym sa...

Nä, hon kojade inte tidigt, för hon satt på msn med MIG :-)

Anonym sa...

Det ante mig. Men varför satt hon På MSN kan man ju undra?

Realisten sa...

Kan du bjussa på lite då! Ja ä sötsugen.

Tingeling sa...

Gud va lättköpta ni ä hela bunten! Er skulle nog vicken farbro som helst kunna få mä sig hem mä hjälp utta lejte gottis...

Anonym sa...

För Frabror Bosse skulle jag kunna göra vad som helst bara för att få smaka på hans klubba.

Tingeling sa...

Misstänkte nästan dä! Så jag kommer nog att lägga ut mera godis så småningom, bara jag kommer på vad det är jag ska locka mä er på för dumheter?

Anonym sa...

Jaha, koppleriverksamhet va va va va

Anonym sa...

Fast nu har jag ju bitit sönder en tand, så jag måste nog laga den först... :-(

Tingeling sa...

Aj aj aj! Det var väl inte precis vad en stackars magsjuk behövde?

Anonym sa...

Nej, fy bubblan! Den senaste veckan har inte direkt förlupit i ett rosenrött skimmer.