fredag 26 september 2008

Blondiner på vift i storstan


I dag har jag gått på stan i flera timmar med Blondin-Bella från Malmö. Fast egentligen heter hon Jenny, är rödblond och kommer faktiskt ursprungligen från Schlakabygden... Hon har en söt liten blondinsk dotter också, Elsa.




Hur som helst så hade vi jättetrevligt, vi snokade runt i Sofo, fikade i Skrapan och rantade runt i Ringen innan jag blev besatt av en idé och släpade med henne och bäbisarna in till Plattan. Där, i en skobutik, hittade jag äntligen mina drömmars stövlar och drabbades av ett svårt haaaabegär.

I morgon är det dags för städdag på koloniområdet. Jag tror jag tar ett par andra stövlar då.

8 kommentarer:

Realisten sa...

Annars vore det likt dig att ta just de där stövlarna under en städdag.

Tingeling sa...

Tyyyycker du? *spärrar oförstående upp ögonen*

Jag är väl ingen bimbo heller! ;-D

Realisten sa...

Nä, det äru inte. Du vet, det är skillnad på att vara flängo och att vara flängo på riktigt.

Snokis sa...

Ungen är mycket sötare än stövlarna.

Tingeling sa...

Att jämföra ungar och stövlar är som att jämföra päron och poplåtar!

/Flängot

Anonym sa...

Jag hoppas du köpte stövlarna. På så sätt får du leva ut mina drömmar om en färgsprakande look!

Bettys jul sa...

Åh, är det de röda ecco-stövlarna som bara är så läckra, jag vill också ha.
Bara ett litet miniproblem 1750:-

Tingeling sa...

Jag gjorde't Elin! Och lever nu gärna ut dina drömmar (och mina får jag på köpet ;-)

Jo, Gymnasten, det var ju det... men det fick det vara värt,för den här gången! Kan rekommendera köpet, dom är jättesköna!