onsdag 20 augusti 2008

Vart tog politiken vägen?

Hmmm... Kom just att tänka på titeln på min blogg, Tingeling I POLITIKEN. Inser att jag inte skriver så särskilt mycket alls om politik nuförtiden, trots att jag tänker både det ena och det andra väldans genomtänkta och kloka både nu och då.

Skulle ju så klart kunna komma med en klargörande analys om vad som borde göras allragenast i Georgien nu, av FN och alla de kloka som sitter där men... I stället skriver jag om folk i t-banan som petar tänderna med trådar från sina brallor. Ja, som det kan bli! Ska jag skylla på föräldraledigheten eller ska det bli bot och bättring? Den som följer min blogg får se...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är en dålig människa du tjoatson, skäms och marsch pannkaka till samma påle som dingalingalena och skäms nu!

Tingeling sa...

Jaaa, du Päter... Det enda du kan göra för att ha koll på hur jag sköter mig är att fortsätta följa bloggen! *L*

Anonym sa...

Det är roligare att läsa om folk som petar tänderna med tråd från kläderna!
/Elin