fredag 29 augusti 2008

Usch

Jag känner mig helt borta. Skrev till tre i natt, ett vidrigt stycke som jag länge vetat att jag måste få ur mig. Och nu har jag läst en lång stund, sånt jag skrivit i den värsta delen av min bok. Gjort små rättningar, gått in i känslan, konstaterat att det håller. Jobbigt. Men snart är det klart, det är inte så mycket kvar att skriva nu.

Sen.

Sen kommer nästa hemska sak. Att se om det duger åt något förlag. Men gör det inte det så har jag åtminstone försökt. Och det borde verkligen duga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fråga: Är inte du, mer eller mindre, lite borta ;p

Fast jag löövar dig ändå så de e ganska lugnt.

Och jag instämmer. Målet är ingenting, resan är allt.

Tingeling sa...

Tack. Löööv jo to! :-D

Anonym sa...

You go girl! Klart de vill ha din bok! Kram Elin

Tingeling sa...

Åh, vad gullig du är... Kram! Hör av mig snart så planering vi The Peking Journey.