torsdag 28 augusti 2008

Folk!

Måste bara lyfta upp en ny kommentar på mitt gamla inlägg om den offentliga tandpetaren. Roliga Elin berättar:

Men jag har sett något konstigare. Jag såg en man som satt på tunnelbanan med en lök i handen. Han drog loss en skiva av löken, tuggade på den en stund och spottade ut den i en platspåse. Sedan tog han nästa lökskiva och upprepade proceduren. Samtidigt som han tuggade löken gnuggade han de blöta lökbitarna i påsen mot varandra. Varför gör man så? Det luktade lök i hela vagnen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att du verkar som en magnet på udda människor. Se bara så många konstifika typer du har i din bekantskapskrets!

Dinglis Kahnin, konstifikast av dem alla

Anonym sa...

Jag tror att du verkar som en magnet på udda människor. Se bara så många konstifika typer du har i din bekantskapskrets!

Dinglis Kahnin, konstifikast av dem alla

Tingeling sa...

Lite konstifikt är det väl ändå att skriva samma sak två gånger i rad... :-D

Men du förstod väl att det inte var jag som upplevde detta, utan min kompis Elin?

Eller börjar du bli lite sömnig, min söta vän Dingelinglis...

Anonym sa...

Ja, jag stammar visst lite idag. Och inte såg jag det där om att det var en Elin som berättade heller. Jag är trött, ja. Jag har ju nyss kommit hem från Peking a.k.a Ekogrottan.

Tingeling sa...

Åh! Du blev väl inte nedsprungen, hoppas jag? *orolig*

Anonym sa...

Klarade mig med ett nödrop:-)