lördag 16 augusti 2008

Grattis Madonna - 50 år i dag!

6 kommentarer:

Realisten sa...

En försynt undran: Kommer jag också att få en gratulation här på min födelsedag?

Anonym sa...

Madonna Schmadonna ... Vet då inte om jag orkar gratulera henne. Blev lite trött på damen förra sommaren.

Snokis sa...

Jag ska lägga ut en nakenbild på realisten på min blogg för att fira hennes födelsedag. När är hennes födelsedag förresten?

Tingeling sa...

Haha, realisten! Ordsnokens svar får stå för mig också... *försöker vifta bort att jag inte riiiiktigt minns fölsisen just nu*

Dingis: Kan tänka mig det! Men å andra sidan borde ju all uppmärksamhet kring hennes person gynna försäljningen av boken, och därmed dig, eller?

Realisten sa...

Hur ska ni lyckas få till en nakenbild på mig?

Tingeling sa...

Vaddå? Vi fotograferar dig när du är naken så klart.