tisdag 19 augusti 2008

Bildligt talat

Nu börjar det se lite småtrist ut här igen, bara massa text och inga bilder. I och för sig behöver ni ju inte skrålla så långt ner för att se den förtjusande bilden på Tant Gredelin och Herr Hellman.

Och inte kunde jag ta en bild på Tandpetaren, det hade ju varit gräsligt hänsynslöst av mig.

Madonna då? Nej, jag har aldrig fått förmånen att fotografera damen och min respekt för upphovsrätten är alltför stor för att jag ska knycka någon annans bild och publicera här. Men visst hade det inlägget blivit betydligt piffigare med en bild på denna otroliga ikon. Bildrika bloggar blir bättre!

Men snart så. Snart hittar jag på nåt. Vänta ni bara!

2 kommentarer:

Realisten sa...

Nä. En bra text är bättre än vilken bild som helst.

Tingeling sa...

Håller med, i viss mån. Men bilder ÄR väldigt kul, de lyfter en redan bra blogg till oanade höjder *nudge, nudge*