torsdag 21 maj 2009

Rikta ljuset på raketen Evin Cetin



Om nu någon missat att det är val till EU-parlamentet den 7 juni, och att förhandsröstningen redan börjat på bibblor landet över, så...

Kolla in den här låten med bra, samhällskritisk text och så puffar dom för coola Evin Cetin, som kandiderar för oss såssar.

Jag har inte bestämt vilken kvinna jag ska kryssa än men Evin Cetin är definitivt ett tänkbart val. För jag gillar ju Pizza-Sverige även om jag är en blatte med brittiskt blek hy.

"Han som bakar dina pizzor, kan va mer än du tar han för..."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Evin Cetin borde studera klart först och ta sin jur.kand och skaffa sig mer erfarenhet tills
nästa EU val om 5 år. Nu är hon
för ung och grön.

Tingeling sa...

Jag antar att du ändå ser hennes potential? Och jag tror att det behövs både äldre och yngre krafter i parlamentet.

Har dock inte spikat vem som får mitt kryss än. Hon lär få jättemånga, hursomhelst.