onsdag 27 maj 2009

En vanlig dag i mitt och de smås liv


Här är min småpluttar, fångade av mobilkameran när vi var på väg hem i dag.


Starlet according to Starlet herself.


Jag och Darling according to Starlet.

För en liten stund sedan lägrade sig friden här hemma, sedan jag nattat småttsen. När jag låg bredvid Starlet frågade jag, som jag gör då och då, om hon vet hur mycket jag älskar henne. Hon svarade att ja, det gör hon. Då frågade jag om det var lite tjatigt och det tyckte hon.

Det gjorde mig mycket nöjd. Då har jag nått ett av mina mål. Barnen ska vara så övertygade om detta att det blir lite tjatigt att gagga om det.

4 kommentarer:

Realisten sa...

Sådär ja, nu börjar det bli lite ordning på den här bloggen igen. Realisten skäller inte. Realisten hyllar.

Tingeling sa...

Tack, tack söta Realisten!

Snokis sa...

Har du fått din ungar att somna nu?

Tingeling sa...

Ja, det var lääääängesen :-D