tisdag 16 december 2008

Fru-hu-hu-sna fötter

Sitter här som vanligt om kvällen och glor på min skärm. Fönstret i sovrummet här intill är öppet så jag känner hur det drar men kommer mig inte för med att stänga dörren. Har länge tänkt att det vore skönt med ett varmt bad men ska jag i så fall tvätta håret eller ska jag vänta med det till i morgon?

Inåtvända tankar men det är ju sånt som brukar generera kommentarer, inte mina enormt djupsinniga politiska analyser... *ler* Vi får väl se hur ni gör den här gången.

Förresten skulle jag behöva en macka också. Men ingen av de stora, bra tekopparna är ren för det är snart dags att köra diskmaskinen igen. Och en kopp te vill man ju ha te tet. Borde verkligen tvätta lite i kväll också.

Mitt husmoderliga lilla liv fortgår här i stillhet.

Inga kommentarer: