söndag 16 augusti 2009

Uppdatering

Har inte riktigt orkat eller hunnit med att blogga om några stora händelser i mitt liv på sistone, trots att de ägt rum. En viss popdrottning spelade till exempel på Ullevi häromsöndagen och betittades då av Tingeling men det förblev, trist nog, obloggat. Fantastiskt var det, hur som helst!

I går såg och hörde jag en annan cool lady vars namn börjar på M. Hon talade, som ni säkert vet, i Sickla, Nacka och i absolut fokus var frågan om jämställdhet mellan könen. Och som hon betonade, den frågan är viktig för båda könen. Jag tänker återkomma till det ämnet inom kort. Det finns mycket att säga och jag tänkte yttra några funderingar kring delad vårdnad. Påminn mig gärna om det dröjer ;-)

2 kommentarer:

Realisten sa...

Jag funderar på vem av de där kvinnorna jag skulle välja att lyssna på om jag var tvungen att välja. Jag kan fasen inte svara på den frågan.

Dinga-linga-Lena sa...

Tja, jag skulle säga att det är som att välja mellan pest och kolera, men de sakerna börjar ju inte på M, så det får väl bli malaria och mul- och klövsjuka då. Fast då skulle jag nog välja mul- och klövsjuka.