måndag 12 januari 2009

Livet är festligt

I dag tänkte jag till exempel dammsuga.

8 kommentarer:

Z sa...

Ha ha ha ha! Låter bättre än att sitta här och vänta på jobb....

Tingeling sa...

Hehehe... Vi kanske skulle byta? Ett spännande och oväntat upplägg!

Anonym sa...

Jag ska inte dammsuga på flera veckor nu!

Karin Berg sa...

kuuul :-)

Realisten sa...

Har någon lyssnat på din bön och gett dig en ny dammsugare?

Tingeling sa...

Härligt Ding!

Inte så värst Karin... :-(
Och jag är inte ens klar, måste fortstätta i morgon!

Dessvärre, Realia... Jag harvar på med samma gamla skrälle.

Anonym sa...

Jaha. Skulle detta vara något att kommentera? Och jag som har skrivit ett superintressant inlägg om att uppfostra barn utan att fastna i genusträsket och inte fått en enda kommentar! Tänk om jag tröttnar på allt som har med bloggande att göra nu...?

Puss på dej!

Tingeling sa...

Älskling! Jag ska ta och läsa ditt inlägg snart och lovar att kommentera dina helt säkert kloka synpunkter. Puss och kram!