söndag 8 februari 2009

Tror Björkman vet vad han talar om

Just nu gnäller alla om hur krångligt allt det nya är men om två veckor hörs det inte ett pip. Till saken hör att det är ju ingen som tvingar någon att telefonrösta, dom bara tjatar lite.

Precis som Jessica Almenäs hela manus är baserat på i Let's dance. "Rösta, rösta, rösta". Vi lever i en kommersiell värld, let's face it. Bäst att hålla fingrarna i styr och långt borta från petmojen, om man nu inte VERKLIGEN, VERKLIGEN tycker att någon är värd det.

Själv röstade jag tre gånger i går men det känns helt okej när större delen av pengarna går till Radiohjälpen. Så jag är inte upprörd trots att jag är nästan tretti spänn fattigare. Känner mig inte utnyttjad. Det är helt okej Christer Björkman, jag är myndig och jag gjorde det frivilligt.

Inga kommentarer: