onsdag 1 oktober 2008

Louise deltar i digitalt seminarium


I dag tänkte jag presentera en av våra folkvalda, som dessutom är en av mina bästa vänner. Louise är inte bara riksdagsledamot och förälder med hus och massor av vänner, hon lyckas dessutom få tiden att räcka till för att förkovra sig.

I dag skulle hon delta i ett kulturpedogikseminarium men varken hennes hemmadator eller den hon har i arbetsrummet var samarbetsvillig. Vad göra? Jo, så klart passa på att hälsa på Tingeling och Lillpluttis, som älskar att få roliga och trevliga besök. Här finns dessutom en hygglig dator och ett headset - perfekt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde lägga till en sak i raden av "inte bara". Snygg måste ju Absolut med men det är ju min åsikt.

Tingeling sa...

Det har du så klart helt rätt i! Men det kändes liksom underförstått, bilden talar ju för sig själv :-D

Snokis sa...

Du glömde en sak till, hon är även min favoritbuksvåger. Eller vad säger Realisten? Var är Realisten förresten?

Tingeling sa...

Mäh! Gu, va ni anmärker! "Märka ord, heter det" väntar jag bara på.

Ja, var är vår favvis Realisten? *lägger ut några godisbitar som lockbete*

Anonym sa...

Buksvåger? Borde det inte vara buksvägerska?

Realisten sa...

Realisten är med er. Men jag har svårt att andas. Jag blir stressad av fabrik, blogg och medicinering.
Och visst, klart hon är min favvobuksvägerska, som jag också väljer att kalla det.

Tingeling sa...

Skickar en tröstkram till Realisten och hoppas att du snart tar djupa andetag igen!

Snokis sa...

Gud vad ni är låsta i könsrollerna.