lördag 16 juni 2007

Jag är nog ingen riktig bloggare

Riktiga bloggare skriver om de mest privata känslor, tycks det. Det varken vill eller kan jag. Om det är något som gör mig ledsen så hanterar jag hellre det privat. Om det är någon jag behöver prata med så gör jag hellre det på riktigt än via sajberspejs, inför ögonen på alla och envar.

Så ibland funderar jag på om jag borde låta denna blogg vila i frid. Jag vill ju skriva om politik - men inte bara. Min tanke var att skriva om politiken så som jag ser den, som en del av livet. Men nu är livet så fyllt av annat, sånt som i och för sig berörs av politik men som än mer känns strikt privat. Och då får jag bara inte ur mig något skrivet här.

Vi får väl se hur jag gör. Hur allting utvecklar sig. Vad framtiden bär i sitt sköte.

Inga kommentarer: