lördag 26 maj 2007

Blogu Görüntüle...

...sa star det har ovanför och fraga ınte mıg vad det betyder! Hınner bara skrıva helt kort har nu for jag har snart suttıt ı en tımme pa ınternetcafet ı Sıde...

Underbar stad och ett underbart hav. Superdupertrevlıg personal pa hotellet och jag skrattade nastan sa jag grat nar jag sag Peter och de andra svenska karlarna dansa magdans ı gar.

Nasta gang vı ses har jag kanske ett normalt tangentbord vem vet?

Nu ska jag kasta mıg ı havets vagor snart ıgeeeeeen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej jag tror jag dööööör!!! Hoppas innerligt att du filmade spektaklet med magdansen *S*
Kram

Tingeling sa...

Ja, jag filmade och det var ren tur att jag hade ställt upp kameran på bordet så att den fortsatte filma när magdanserskan beordrade upp mig på "scenen"! Stackars Peter låg på golvet med sin skjorta och linne över ögonen och hade ingen aning om vad som pågick när jag, klumpig som ett kassaskåp, försökte härma hennes smidiga rörelser ovanför hans utsträckta kropp...

Jag skrattade så att jag fick kramp den kvällen!

Kram!