onsdag 26 mars 2008

Vilken dag!

Åh. vad jag är lycklig i dag! Julian och jag har varit på stan och träffat någon som vi tycker så himla mycket om och vi hoppas snart få träffa henne igen.

Sen åkte vi hem och delade ut flygblad med Emelie, vår s-förenings ordförande. I morgon ordnar vi visning av Michael Moores film Sicko, om den amerikanska sjukvården och vi ville puffa för det. Det var iiiiskallt ute och min utdelarhand var alldeles stelfrusen efteråt men vi kände oss nöjda med vad vi åstadkommit.

Till kvällen hade Simon plockat ner den lilla tv:n från vinden för att han skulle kunna se matchen Brasilien-Sverige medan jag, så klart, ville kolla på nya serien Barnmorskorna. Åh, vad häftigt det var! Ett program helt i min smak, barnmorskor är verkligen mina hjältar! Vilket jobb dom gör...

Innan läggdags såg jag också ett avsnitt av The Tudors... Jag är så fascinerad av allt som hände under HenryVIII:s regim. Spännande!

Inga kommentarer: