torsdag 11 februari 2010

En gammal favorit, älskar den hesa rösten och hur hon använder den



Var på Hard Rock Café med den lille plutten och de trevliga arbetskamraterna förut i kväll. Åt en megastor hamburgare och njöt av att känna mig "ute bland folk". På kvällstid och allt!

På en av tv-apparaterna som visade musikvideor fick jag syn på den här gamla favvolåten, som jag helt hade glömt bort. Nu försöker jag minnas när under livets gång det var jag sist träffade på den. Kanske dyker det upp någon liten förnimmelse som leder mig tillbaka i minnets dunkla vrår så småningom.

6 kommentarer:

Realisten sa...

Jag vill också ha en megastor hamburgare.

Tingeling sa...

Det finns - i Tokholm ;-)

Realisten sa...

:). Får och kan inte äta sånt för tillfället. Förmodligen därför jag vill extra mycket.

Tingeling sa...

Synd, darling. Alltid bäst att lyda doctor's orders. Men så småningom!

Godiva sa...

Oj, det där var bra! Nytt för mig, kul, tack!

Klart bättre än mello 2010...

Tingeling sa...

Alltid roligt att sprida god kultur :-D Känner mig som en folkbildare nu ju...