lördag 30 augusti 2008

Natt

Och nu har jag skrivit lite till.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är! Trebarnsmor som skriver böcker på nätterna! Coolt.

Anonym sa...

Dutti! (klappar på huvudet)

Snokis sa...

Duktig tant!

Realisten sa...

Imponerande! En mycket positiv kommentar vill jag påpeka. Förresten har jag alltid tyckt att kreativiteten är störst på nätterna. Hm, det där kan man tolka lite som man vill, insåg jag nu.

Anonym sa...

Du är kvinna och då förväntas man vara duktig oavsett klockslag så beröm får du icke.

Och du realisten - det där kan man ju tolka som lite porrigt, om man nu vill det och det vill man ju?

Realisten sa...

Jo,jag insåg att nån genast skulle göra sådana kopplingar.Frågan är om det är den som skrev det eller den som tolkar det som har mest snuskig fantasi.
Tingeling, din blogg har just blivit en porrblogg.

Tingeling sa...

Hjälp! Vad händer? Man lämnar sin stackars lilla blogg över dagen och folk bara porrar loss... Oh dear, don't you forget that I'm British!

Och tack, tack, alla rara... Ska nog skriva lite till nu :-D